377 сімей забезпечать житлом до 2022 року завдяки реалізації Комплексної соціально-економічної програми

20 Листопада 2018 08:00

На розгляд депутатів Закарпатської обл­ради під час 13-ї сесії виноситься проект рішення «Про внесення змін до Комплексної соціально-економічної програми забезпечення молоді, учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб житлом у Закарпатській області на 2018 – 2022 роки».

Як зазначає автор документа, управління містобудування та архітектури ОДА, у зв’язку із втратою чинності постанови Кабміну від 11 лютого 2009 р. «Про затвердження Порядку забезпечення громадян доступним житлом» та введення в дію іншої, від 10 жовтня 2018-го «Деякі питання забезпечення громадян доступним житлом», виникла необхідність внести відповідні зміни до тексту рішення облради від 21.09.2017 № 909 та описової частини Комплексної соціально-економічної програми забезпечення молоді, учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб житлом у Закарпатській області на 2018 – 2022 роки.

Відповідно до цієї програми, органи місцевого самоврядування зацікавлені в подоланні житлових проблем у краї, а особливо більш вразливих верств населення – молодих сімей та одиноких молодих громадян, учасників АТО й ВПО.

Успішне виконання програми дасть змогу забезпечити житлом 377 сімей, збудувати 23580 кв метрів житла до 2022 року.

Вдосконалення системи пільг та розвиток різних умов і видів пільгового молодіжного житлового кредитування, надання цільової фінансової підтримки учасникам АТО та ВПО дозволить інвестиційному ресурсу держави забезпечити помешканням ці категорії громадян, котрі згідно з законодавством потребують поліпшення житлових умов та зареєстровані в Закарпатському регіональному управлінні Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву».
Після затвердження цього рішення конт­роль за його виконанням покладатиметься на заступника голови ОДА та профільну постійну комісію облради з питань бюджету, кажуть у прес-службі обласної ради.