Вперше на залізниці помітили дефіцит кадрів. Касири, водії, а особливо монтери колій. Деякі фахівці вийшли на пенсію, а хтось виїхав на заробітки.
Щоб потяг взагалі доїхав до пункту призначення, працюють десятки фахівців. Аби поїздка була безпечною, перевіряють кожну деталь. Робота залізничника Олександра Коваля хоч і неважка, але відповідальна – складання та розтяжка вагонів. Чоловік працює з вантажними та пасажирськими потягами.
А щоб поїзд не зійшов з рейок, за день доводиться прокручувати до 3-х тисяч шпальних гвинтів та змащувати їх мастилом. За цим слідкує бригада монтерів. Та саме вони зараз у дефіциті. Близько 300 спеціалістів звільнилися. Хтось пішов на пенсію, хтось виїхав на заробітки. Вільних вакансій – понад сотні. Для новачків зарплата – 5800, а далі при отриманні вищого розряду збільшується і матеріальне заохочення. Робочий день – п’ятигодинний, 5 днів на тиждень. Або вахтовий метод, який вже запроваджують – 15 днів на роботі, 15 – вдома.
Хто бажає спробувати себе залізничником, може пройти перекваліфікацію, яку проводять безпосередньо на виробництві. Всього ж на залізницю на Закарпатті у всі підрозділи чекають фахівців на дві сотні вакансій. Тож, можливо, вже незабаром здійсниться чиясь дитяча мрія бути залізничником. Відео-тут.