У рамках правопросвітницького проекту Мінюсту «Я маю право!» розпочалася кампанія #CпоживачВМережі, присвячена захисту прав споживача при купівлі товарів та послуг онлайн.
Мешканці Закарпаття зможуть дізнатись з інформаційних матеріалів та від фахівців системи БПД про основні правила придбання товарів та замовлення послуг в Інтернеті, а саме: ✔ на що звернути увагу при виборі інтернет-магазину; що потрібно з’ясувати перед покупкою, права споживачів онлайн послуг тощо.
Також, якщо у вас є питання щодо захисту прав споживачів у мережі, пишіть у коментарях, й експерти Директорат з прав людини, доступу до правосуддя та правової обізнаності підготують відповіді на них.
У випадку порушення ваших прав звертайтесь до найближчих центрів та бюро правової допомоги на Закарпатті, або телефонуйте за єдиним контакт-номером системи БПД 0800213103 (цілодобово та безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів в Україні).