У Німеччині відбулася одна з найбільших винних виставок світу – ProWein Dusseldorf.
На форумі, який належить до трьох провідних винних заходів світу поруч з виставками у французькому Бордо та в італійській Вероні, були представлені більше 5 тисяч експонентів з 50 країн. Цьогоріч виставка відбулася вже у 24-й раз, Україну на ній представляли два стенди: виробника з Одещини та – Закарпатський.
Найбільший із регіональних виробників вина й один із лідерів українського ринку Chateau Chizay, який цьогоріч другий раз бере участь у ProWein Dusseldorf, вирішив представити не лише свій власний продукт, а й загалом Закарпаття як виноробний край.
Тому було вирішено взяти для презентації на виставці 6 пляшок вин найкращих закарпатських приватних виноробів. Мета – показати Україну і Закарпаття як виноградний край, край якісного вина. Закарпатські вина дегустували відвідувачі виставки, сомельє і виробники вина з усього світу, напої викликали цікавість та отримали схвальні відгуки – повідомляють представники компанії.
Директор департаменту маркетингу й розвитку бренду Chateau Chizay Олександра Поліщук наголошує: компанія вважає всіх колег, які виготовляють якісну продукцію, не конкурентами, а друзями, і бачить потрібним рекламувати не лише свій бренд, а й популяризувати українське і закарпатське виноробство.
«Для того, щоби бути гідно представленими на міжнародній арені, маємо рухатися не поокремо, а спільно, адже ми працюємо на одну ціль: створення якісного бренду українського і закарпатського вина. До слова, країни на ProWein Dusseldorf часто мають національний стенд, от у Грузії його організацію фінансує держава, Угорщина і, наприклад, Молдова, а також Румунія, котра мала стенд навпроти нашого, так само представлені «єдиним фронтом» виробників. Ми ж наразі лише до цього рухаємося. І доки збираємо разом українських виробників, вже ініціювали і втілили представлення Закарпаття як виноробного краю, краю якісних вин», – каже пані Олександра.
Представник бренду Chateau Chizay розповідає: «На нашому стенді (а ми були представлені, зрозуміло, в секторі європейських вин поруч з усією Східною Європою і таким флагманом, як Італія) ми давали куштувати наші вина найближчим сусідам: це і Грузія, і Молдова, і Хорватія, і сусідка Румунія, а загалом слухали враження всіх гостей і колег:від Франції, Італії, Іспанії до Боснії й Герцеговини і навіть Китаю. Наші вина викликали увагу, гостям, спеціалістам було дуже цікаво, адже Україна поки що не так часто представлена на таких престижних форумах, і через те, що у нас презентований такий широкий асортимент. Ми презентували здебільшого білі вина, адже Закарпаття було і лишається краєм передовсім білих вин, а ще зацікавлювали тим, що у нас є дещо незвичні сорти, як от, наприклад, фурмінт, бакатор, тощо. Тож біля нашого стенду люди розвивали свої знання в локальних сортах, і особливо відмічали ароматику закарпатських вин. Звісно, були взірці, які подобалися більше: наприклад, через те, що совіньйон є добре знаним класичним сортом, люди знайомі з його характеристиками, то дегустатори відзначали найкращі якості, як от свіжість і нотки хрусткого зеленого яблука в букеті. А загалом всі відмітили унікальність нашого теруару, і наголошували: дуже цікаво буде спостерігати, як розвиватиметься виноробство регіону і країни».
Одна з цілей таких виставок – викликати цікавість до продукту в професійному середовищі. Це – вдалося, вважають закарпатські винороби. А, значить, є додаткові стимули ставати ще кращими.
«Чи задоволені ми презентацією Закарпаття? Ми представили Закарпаття гідно, викликали інтерес, познайомили світ із нашою продукцією. Побачили, що є куди розвиватися в галузі виноградарства і виноробства. І, разом з цим – уже й є, що показати світові, і закарпатське виноробство має добрі перспективи. Ми знову підтвердили свою відданість такій ідеї, чому дуже раді», – говорить Олександра Поліщук. І додає: «Саме в дні проведення виставки Верховна Рада проголосувала Закон, який лібералізує легалізацію приватного виноробства, що так важливо для нашого регіону. Ми сприйняли це як дуже добрий знак для Закарпаття й всієї України, і пропонуємо нашим колегам і друзям разом розвивати бренд вітчизняного вина, звісно, в першу чергу в сегменті вина нашого – закарпатського!».